Wednesday, May 5, 2010

Buat Dengan Duit Youthsays


Korang tau Youthsays tu ape? Saya rasa ramai dah tahukan. Dengan program Youthsays ni, korang boleh dapat free money dengan menjawab survey, menjadi marketer untuk iklan yang ada (satu klik RM0.20) dam menjemput kawan2 untuk menjadi ahli.

Setakat ni, saya berjaya lah mengumpul sedikit dari program Youthsays ni.Untuk pengetahuan korang, Youthsays sudah dilancarkan ke 4buah negara di Asean. Boleh check di sini

28 - 30 May 2010 ini akan diadakan Malaysia's Largest Youth Festivals, Youth'10 di PWTC. Pass berharga RM20, tapi anda boleh mendapatkan pass tersebut FREE di sini.

Berminat menyertai Youthsays dan mula mendapatkan duit free dari internet tanpa mengeluarkan 1 sen pon? Klik di sini untuk mendaftar. Tapi ada syarat,


  • Berumur 35 tahun kebawah sahaja kerana fokus program ini kepada belia. Kebanyakan survey adalah untuk dijawab oleh belia kerana advertiser ingin mendapatkan maklumat daripada para belia itu sendiri. Tapi yang umur 35 tahun boleh je join dengan promosi iklan yang harga beriban tu.
Youthsays scam? NO!! Sebarang masalah mengenai Youthsays boleh di ajukan di ruang komen. Saya akan cuba membantu jika ada sebarang masalah ok =)

1 comments:

sabree hussin said...

youthsays ni susah sikit la nak buat duit, kalau nuffnang tu kira masih senang lagi.

Apa2 pun pelbagaikan sumber pendapatan k..

Post a Comment

SILA GUNA BAHASA YANG SOPAN DAN BERHEMAH KETIKA MENULIS KOMEN. SILA HINDARI DARIPADA MENYENTUH TENTANG SENSITIVITI INDIVIDU, AGAMA DAN PERKAUMAN.

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB DAN RISIKO ANDA SENDIRI. PIHAK DEANZZZ TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA. HARAP MAKLUM