Friday, June 4, 2010

Penemuan Makhluk Aneh di Pedalaman Hutan Thailand



Warga Thailand gempar setelah penemuan makhluk aneh di pedalaman hutan, walaupun sudah mati namun warga sekitar masih merasa pelik untuk menjelaskan sebenarnya ini makhluk apa. Sekarang makhluk itu menjadi tontonan warga dan disembah oleh warga sekitar.
















 Credit :Chilloutpoint

13 comments:

MyFunDarkSide said...

Sembah ke? la.. nak g thailand la pasni, warnakan kulit warna biru kot2 diorang kagum terus anggap sifu ke master ke. hehe

wawan said...

macam toyol..

kan?

Pakker said...

ini adalah alien. dorang tak tau ke? mesti tak penah tgk movie sblm ni

nesca said...

hahaha jumpe bende pelik je nak sembah. adoilaa

Victor Tan said...

What on Earth is that? o.0

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

heish..

aper bendenyer tue...>??????

cik nabila . said...

makhluk asing ~
t'babas dri kapal nye ~
terus mati .
hahaha ! :)

Kazaztan Team said...

erkkkk...ape tu..kelabu asap warnaye....mcm toyol aje rupenya...
[Urutan]

Lindy said...

Weird.....and kinda gross.....lol :D

ZACK ENTRY said...

dah tuh??dieorang nak wat per??sembah??makan??=P

ERynn NAzmy said...

manyaknye dorang tempek bedak kat menatang tuu...huhu...pernah terbaca kisah ni ade yg kate binatang ni kacukan (ade jantan gile tuut pi raped sekor kebau) x tau la apa yg betul kan...dikatekan pic ni tgh semayang sbb makhluk tu tgh nyawe2 ikang je..same la kalo kite ade org nazak kite bace yassin..wallahualam!

drill_red said...

salah satu bahan uji kaji kot. yang terlepas.. kan sekarang ni macam jenis teknologi Biotech ada.. klon mcm2.. gamaknya bendak ni lari kot.. keh keh keh,, thailand so klonkan pokok dan tanaman.. mana tahu clon benda lain plak..

Teguh Aprilian said...

mungkin itu adalah kebocoran dimensional ruang yg menimbulkan mahluk dari demensi lain

Post a Comment

SILA GUNA BAHASA YANG SOPAN DAN BERHEMAH KETIKA MENULIS KOMEN. SILA HINDARI DARIPADA MENYENTUH TENTANG SENSITIVITI INDIVIDU, AGAMA DAN PERKAUMAN.

SEGALA KOMEN YANG DITULIS ATAS TANGGUNGJAWAB DAN RISIKO ANDA SENDIRI. PIHAK DEANZZZ TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ATAS SEBARANG KOMEN YANG DITULIS OLEH PEMBACA. HARAP MAKLUM